Forum www.motoczesci.fora.pl Strona Główna
»
Częsci ekploatacyjne / silnikowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
POJAZDY-OGÓLNIE
----------------
Skutery
Motocykle
Quady
Offroad
Zabytkowe
PORADNIKI MOTOCYKLOWE
----------------
Tuning, przeróbki
Mechanika pojazdowa
Technika jazdy
Prawo - przepisy
Bezpieczeństwo jazdy
Ulubione / znienawidzone warsztaty
CZĘŚCI, AKCESORIA, DODATKI
----------------
Częsci ekploatacyjne / silnikowe
Elektronika / elektryka
Odzież
Elementy nadwozia
Ogumienie
Układy wydechowe
SPORT
----------------
Żużel
MotoGP,
Inne
TURYSTYKA
----------------
Wycieczki, wypady
Zloty
HYDEPARK - OGŁOSZENIA
----------------
Luźne rozmowy
Sprzedam - ogłoszenia
Kupię - ogłoszenia
O formum i stronie
Humor
UŻYTKOWNICY
----------------
O sobie
Mój motor / skuter
Moje wpadki / wypadki
REGIONALNE
----------------
Dolnośląskie
Kujawsko-Pomorskie
Łódzkie
Lubelskie
Lubuskie
Małopolskie
Mazowieckie
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zippo
Wysłany: Śro 16:52, 30 Kwi 2008
Temat postu:
Nie polecam zakładania do małych skuterów(pojemnościowo) filtrów stożkowych.Jeżeli kupimy pierwszy lepszy i będzie miał zbyt duża przepustowość,na dodanie gazu skuter może zdychać z powodu nadmiernej ilości powietrza w mieszance.Efekt podobny,jak jazda bez filtra powietrza.oczywiscie jazda bez filtra jest zabójcza dla silnika.
Administrator
Wysłany: Pią 15:03, 16 Lis 2007
Temat postu: Filtry stożkowe
Filtry stożkowe można podzielić na dwie podstawowe grupy:
- siatkowe
- gąbki
W sklepie możemy spotkać się z cenami filtrów od 25 złotych do nawet 160 zł. Kupiony filtr powinien zapewniać czystość zasysanego powietrza i możliwość założenia na niego obudowy, która dodatkowo ochroni przed piaskiem. Można wybierać w kolorach, kształtach i spośród różnych firm, jednak należy pamiętać że nie każdy filtr jest odpowiedni dla danego gaźnika. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na parametry, średnice mocowania oraz wielkość, bowiem musi byc szczelnie i trwale połączony z gaźnikiem.
Przy montażu należy wybrac miejsce, gdzie filtr nie będzie narażony na zbyt duże zanieczyszczenie. Można zastorować łącznik w postaci wężyka gumowego umieszczająć filtr w dogodnym i osłoniętym miejscu.
Należy często czyścić filtr powietrza, np stosując do tego benzynę ekstrakcyjną, a następnie wypłukać w ciepłej wodzie z płynem do mycia naczyń i dobrze osuszyć. Tak wyczyszczony wkład filtra, należy nasączyć olejem np w spray'u. Częstotliwość wykonywania takiej operacji, zależy od tego, gdzie i jak użytkujemy skuter. W miarę możliwości, zaleca się to robić jak najczęściej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin