Autor Wiadomość
aaa4
PostWysłany: Wto 11:21, 31 Lip 2018    Temat postu:

-Zreszta nie o to mi chodzilo. Co robicie na Lajonie?

-Ratujemy galaktyke - wyjasnil krotko Silikoid.

Przeciazenia nasilily sie tak, ze Altos zamilkl. Odezwal sie, gdy tylko niewidoczna prasa oslabla.

-Jestes w stanie teraz mowic?

-Tak. Te funkcje moga byc prowadzone niezaleznie.

-Pieknie. Moge zapytac o twoje imie?

-Dla ludzi brzmi ono jak Sedmin.

Key przymknal oczy.

-Ciekawe - powiedzial. - Zawsze sadzilem, ze wasze imiona sa zwiazane z pozycja spoleczna i ze Sedminem mozna nazywac jedynie Podnoze Podstawy.

-Masz racje. W naszym spoleczenstwie zajmuje pozycje analogiczna do stanowiska Imperatora u ludzi.

-Niezmiernie mi to pochlebia - powiedzial Key.

-Smierc to zawsze smierc, bez wzgledu na to, czy zadaje ja imperator, czy zolnierz - nie zgodzil sie z nim Sedmin.



-Odchodza - powiedziala Kal w przestrzen. Na mostku s
kubala1669
PostWysłany: Czw 15:13, 08 Sty 2009    Temat postu:

mam sprawe kupiłem filtr stożkowy do tego motoru tylko jest problem bo mi sie dusi i nie ma lepszych osiagow co jest grane ? co mam zrobic aby bylo ok??
zippo
PostWysłany: Wto 23:13, 13 Maj 2008    Temat postu:

Mieloch ma duzo,kupowałem u nich wariator.Ale jeśli chodzi ci o cylinder do entro to nie mam pojęcia Sad
Gość
PostWysłany: Pon 10:02, 12 Maj 2008    Temat postu:

znasz jakiś sklep internetowy z częściami do tuningu???
zippo
PostWysłany: Wto 23:37, 06 Maj 2008    Temat postu:

Może i fajny,ale nie idzie biegami mielić Crying or Very sad Hm,nsr.Leci ze 160,made in honda więc jakość też na poziomie,oglądałem go na zlocie niecały tydziń temu i maleństwo to też nie jest.Fajna maszynka.Ja dopiero za rok na A1 moge zdawać.Prawko bedzie to sie przesiadam na Cagive mito EVO i strzała Cool Ja uznaje tylko włoskie moto.Kociak(mito-kot) jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o moc,ale jak wykorzystujesz ją w pełni,to z trwałością już nie tak kolorowo Confused Pozatym to maszynka tylko do sportu i temu jest podporządkowana.NSR do codziennej jazdy jest bardzo dobra,foll części do niej i łatwo ją opanować,bo nie ma tego kopa co mito w okolicach 9 tyś. obr./min. Podsumowując;trwała,niezawodna,łatwa w obsłudze,poręczna,w miare mocna.
No i takie małe porównanako mi wyszło,hehe.
Pozdro Smile
Gość
PostWysłany: Wto 20:59, 06 Maj 2008    Temat postu:

aha oki dzięki:):)fajny ten twój moto.Ja chciałem najpierw tuna strzelić temu mojemu moto zobaczyć jaki będzie jak słabizna sprzedam go i kupie sobie honde nsr125r co ty na to?SmileSmile pozdro
zippo
PostWysłany: Wto 20:24, 06 Maj 2008    Temat postu:

Blokad spróbuje na necie poszukać,a co do tego tunu,to tak; napewno jest opłacalny,mocy przybędzie,szybszy też będzie,ale nie aż tyle co ten kolo pisał.Spokojnie ci sie powinna moc podwoić.Ja mam Keewaya matrixa '06 rok + w.w. tuning. Twisted Evil Ale teraz docieram Crying or Very sad Zmieniałem tłok,bo jakoś słabną,ledwo setke wyciagał Crying or Very sad
Gość
PostWysłany: Wto 14:55, 06 Maj 2008    Temat postu:

mieszanka jest okej ja mam chyba coś z gaznikiem bo dziwne żeby on mi gasł jak zamkne ssanie.... musi chyba być dobrze ustawiony
Gość
PostWysłany: Wto 14:52, 06 Maj 2008    Temat postu:

aha a ja myslalem ze cos da to ze wymienie cylinder tłok itd. ale dupa a ty jaki masz moto???? i wogule co ja moge zrobić żeby ten moj krros szybciej leciał jego V-max to 45km/h to bardzo małoSad:(ma jeszcze blokady i nie wiem jak je sciągnąc bo nie wiem gdzie one są... wiem że coś w gaźniku trzeba zrobić ale co??aha i mam na tłumniku przy moto taką rurke przyspawaną i taki wężyk czy to też jest blokada? pozdro
zippo
PostWysłany: Pon 21:51, 05 Maj 2008    Temat postu:

Co do tego cylindra 75 cc.Nie spodziewaj sie mocy,tak jak ten koleś w komentach napisał,że ma ponad 19 KM.To bajka jak dla mnie.2T przy tej pojemności z dobrym tunem osiągają tyle.Max dla 80 cc w 2T to 30 KM,ale to już koszt kilku,nawet kilkunastu tyś. zeta.W 4T,to nieosiągalne,zobacz se krossa z rometa 200 ccm 4T-15,6 KM czy cos tak.Będzie sie lepiej zbierał,bedzie szybszy,ale taka moc to bajka.Wiem co mówie,bo mój sprzęt przeszedł już dość poważny tuning a garze Polini 70 cc for race,wymanie przekładni,kompletnym tuningowym wydechu i paru duperelach i jego max to ok 13-15 KM i V-Max ok 120 km/h.Ale to 2T.
zippo
PostWysłany: Pon 21:38, 05 Maj 2008    Temat postu:

Hm,może masz źle mieszanke ustawioną?To tylko domysł,bo ja mam automatyczne ssanie więc nie miałem takiej przypadłości.Ja miałem taki problem,że moto jak było zimne,paliło na dotyk,a po kilkunastu kilometrach,jak go zgasiłem,za h..a nie chciał odpalić.Wyregulowałem gaźnik i problemy ustały.
kubala1669
PostWysłany: Pon 0:09, 05 Maj 2008    Temat postu:

co jest nie tak jeżeli moto mi gaśnie jak zamkne ssanie??? a na otwartym dobrze pracuje:)
Gość
PostWysłany: Nie 21:26, 04 Maj 2008    Temat postu:

chciałbym wrzucic w ten motorek cylinder tłok i głowice 75ccm:):)gdzie bym dostał takie coś jest jakiś interntetowy sklep gdzie moge to zamówić??hehe pozdrawiam:)
zippo
PostWysłany: Nie 16:25, 04 Maj 2008    Temat postu:

Jak to dobry serwis to wyjedzie w pełni zdrów Very Happy
Pozdro
Gość
PostWysłany: Nie 13:13, 04 Maj 2008    Temat postu:

aha:) no bo ja teraz będę go dawał na przegląd wiec niech zobaczą co z nim jest:) ja jestem z woj wielkopolskiego a czemu?pozdrawiam
zippo
PostWysłany: Pią 21:34, 02 Maj 2008    Temat postu:

No nie wiem co to może być.Może gaźnik jest zasyfiony i przy wyższych obrotach za mało paliwa podaje i zdycha.No nie wiem,musiałbyś sie jakiegoś serwisanta zapytać.Skąd jesteś?
Gość
PostWysłany: Pią 11:12, 02 Maj 2008    Temat postu:

aha dzięki Smile:)hm nie nie od początku dopiero od nie dawna tak zaczoł zwalniaćSad nie wiem co jest
zippo
PostWysłany: Czw 22:26, 01 Maj 2008    Temat postu:

Da rade.Popularniejszą pojemnościa do tunu 4T jest 80 cc,ale to chyba nie problem Twisted Evil A on ci od początku tak zwalniał,czy dopiero teraz zaczął?
Pozdro
Gość
PostWysłany: Czw 10:07, 01 Maj 2008    Temat postu:

tak to jest 4T...a jak bym chciał wymieńić przy nim cylinder tłok i głowice 75ccm da rade??? mam też taki problem moto nie chce mi wiecej jechać tylko zwalnia przy 40km.....co może być?? pozdro:)
zippo
PostWysłany: Śro 23:14, 30 Kwi 2008    Temat postu:

To jest 4T jak dobrze kojarze?
Możesz zmienić moduł zapłonowy,zwiększyć pojemność,to daje najwięcej,ułatwić ujście spalinom.Możesz tez założyć większe dysze w gaźniku,ale nie wiem czy uda ci sie je dostać,tuningowanych gaźników i ich podzespołów nie jest wiele dla 4T .
Pozatym splanować głowice,wypolerować kanały dolotowe.Możliwości jest w mól.
Co do blokad,zapytaj w formice w serwisie,bo w tym moto zbytnio się nie orientuje.
Pozdro

Powered by phpBB